top of page

הקניון האדום: פלאי הטבע בהרי אילת

הקניון האדום בהרי אילת: מסלול טיול קסום בלב המדבר



הקניון האדום בהרי אילת הוא אחד מאתרי הטיול הפופולריים ביותר בישראל. המסלול, שנמצא כ-20 ק"מ צפונית לאילת, עובר בין קניוני סלעים אדומים וייחודיים, שמהם נשקפים נופים מרהיבים של מדבר יהודה. המסלול המעגלי הקצר (כ-4 ק"מ) מתאים למשפחות ולכל מי שרוצה ליהנות מהנופים המרהיבים של הקניון. המסלול מתחיל בחניון לילה מסומן, ומשם יורד דרך ערוץ נחל קטן אל תוך הקניון.

ההליכה בקניון היא חוויה מרגשת. הסלעים האדומים, שצבעם נובע מהתרכובות ברזל, יוצרים נופים עוצרי נשימה. לאורך המסלול ישנם מספר תצפיות מרהיבות, מהן ניתן להשקיף על הקניון ממעוף הציפור. התצפיות מספקות נקודת מבט ייחודית על הקניון, ומאפשרות לראות את יופיו המלא

הטיול בקניון האדום הוא חוויה מומלצת במיוחד בשעות אחר הצהריים. בשעות אלו, השמש מתחילה לשקוע והצבעים של הסלעים משתנים. ניתן לצפות בשלל בעלי חיים, כגון שועלים, צבאים ודורסים.

טיפים לטיול

חובה להצטייד במים ובכובע, מאחר שהטיול מתבצע בשטח פתוח.

יש להיזהר לא ללכת על הסלעים החדים.

יש להצטייד בנעלי הליכה נוחות.

מסלולים נוספים

בנוסף למסלול הקצר, ישנם שני מסלולים ארוכים יותר בקניון האדום. המסלול הארוך (כ-8 ק"מ) עובר דרך נקיק צר וקשה הליכה. המסלול הארוך מאוד (כ-12 ק"מ) עובר דרך מעבר צר בין שני הרים, ומספק נוף מרהיב של מדבר יהודה.

המסלולים הארוכים יותר מתאימים למטיילים מנוסים, בעלי כושר הליכה טוב.

לסיכום: הקניון האדום הוא אתר טיול קסום, המציע חוויה בלתי נשכחת. המסלול המעגלי הקצר הוא מתאים לכל מי שרוצה ליהנות מהנופים המרהיבים של הקניון .הנופים בקניון האדום הם פשוט עוצרי נשימה. הסלעים האדומים, שצבעם נובע מהתרכוב

ת ברזל, יוצרים מראה ייחודי ומרהיב. הטיול בקניון הוא חוויה מומלצת במיוחד למשפחות, מאחר שהוא מספק הזדמנות נהדרת ליהנות מהטבע ולגלות את יופיו של מדבר יהודה. הסביבה המיוחדת של המדבר יוצרים חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה.

4 צפיות0 תגובות
bottom of page