top of page

כמה באמת יעלה לכם טיול ג'יפים איכותי באילת ?

עודכן: 5 בדצמ׳ 2023

טיולי ג'יפים באילת: מה העלות ? ומה צריך לדעת בשביל לצאת לטיול ג'יפים מושלם באילת?




טיול ג'יפים באילת מחירים בטווח של בין 950-500 ש”ח לטיול של שעתיים, המחיר הוא לג'יפ מלא של עד שבעה נוסעים. ישנם ג'יפים פתוחים בהם ניתן להרגיש את הרוח המדברית לחוות את הטיול בדרך הטבעית ביותר ולמתפנקים ישנם ג'יפים סגורים וממוזגים להנות מנוחות ומיזוג אויר תוך כדי הטיול.


ג'יפ יכול להכיל עד 7 נוסעים, הנה החלוקה למחיר ליחיד לטיול ג'יפים באילת:


טיול ג'יפים בסיסי באילת:

מחיר לג'יפ: החל מ- 500 ש"ח עד 7 נוסעים

מחיר ליחיד לטיול ג'יפים: החל 115 ש"ח לאדם אבל ניתן לחפש גם הנחות וקופונים באינטרנט באתרים כמו גרופון וקופונופש לטיולי ג'יפים באילת.

שימו לב שרכישת כרטיס יחיד מותנת במילוי הג'יפ למינימום 5 נוסעים מוציאם טיול ג'יפים.

טיול בוטיק פרטי:


מחיר לג'יפ: החל 700 ש"ח

מחיר ליחיד במידה והג'יפ מלא (7 נוסעים): 700 ש"ח ÷ 7 = 100 ש"ח לאדם.


טיול משפחתי פרטי:

מחיר לג'יפ: 800 ש"ח

מחיר ליחיד במידה והג'יפ מלא (7 נוסעים): החל מ- 800 ש"ח ÷ 7 = 115 ש"ח לאדם.


אנא שימו לב: המחירים הנ"ל הם בהנחה שהג'יפ מלא למספר הנוסעים

המרבי של 7. אם פחות מ-7 נוסעים בג'יפ, המחיר ליחיד יכול להיות גבוה יותר.


אילת, הפנינה הדרומית של מדינת ישראל, מציעה לא רק חוויות חופשיות על חופי הים האדום, אלא גם חוויות מדבריות בלתי נשכחות. בינן, טיולי הג'יפים הם אחת האטרקציות הפופולריות ביותר, המזמינה אתכם לטפס, לרוץ ולגלות את יופי המדבר האדום בצורה הכי אינטימית שיש. אז איך מתבצעת הבחירה בטיול המתאים ומהו הטווח המחירים?



**מגוון הספקים והמחירים**

אילת מארחת מגוון רחב של ספקים לטיולי ג'יפים. כל ספק מציע מגוון מסלולים, חוויות ואופציות התאמה אישית. המחירים משתנים לפי סוג הטיול: קבוצתי, פרטי, בטרקטורונים או ג'יפ בנהיגה עצמית. לכן, התעניינות, השוואה ושאלות הם המפתח לבחירה המושלמת.


אילת היא היעד המושלם לחופשה משפחתית. ואם תחושת ההרפתקה מדברת אליכם, עליכם לנסות את החוויה של טיול ג'יפים בטבע המדברי המרשים. אצלנו, באילת , אילת מציעים את המיטב של שני העולמות – ג'יפים לאלה שרוצים אדרנלין ונוף, ומחירים נוחים לאלה שרוצים תמורה מלאה לכספם.



הגיע הזמן להרגיש את האווירה המדברית, לראות את הנופים המרשימים ולחוות את האדרנלין שבנסיעה בג'יפים.

אנו מציעים שני אופציות: מסלול קצר במשך שעה וחצי עד שעתיים או מסלול ארוך של ארבע שעות, כל אחד עם היתרונות שלו.


ג'יפים באילת הם הדרך המושלמת לראות את האזורים הפחות נגישים במדבר. הטיולים מתאימים לכל הגילאים ומתואמים בדיוק לפי הרכב הקבוצה.

אם אתם מחפשים את המיטב, גם במחיר וגם בחוויה, הגעתם למקום הנכון.

אז, מה אתם מחכים? הזמינו את הטיול הבא שלכם עם אילת דזרט טורס היום!


📌 כמה נקודות לזכור: 👶 ילדים מתחת לגיל 3 משלמים סמלית בשביל הביטוח. 🚐 אנחנו מספקים הסעה מהמלון וחזרה ללא תוספת תשלום עבור הזמנה של מעל 4 משתתפים. 📞 למבצעים והצעות נוספות, אל תהססו ליצור עימנו קשר.



**מה בתוך החבילה?**

טיולי הג'יפ מציעים לכם את האפשרות לראות את הנופים הגאוניים של ההרים הסובבים את אילת, לחצות את נחל שלמה, לטפס על הר יהורם, להזמין פיקניק בעין נטפים, ולסיים בחוף הים המרשים של אילת.




**טיולי ג'יפים באילת: החוויה המושלמת בהרי המדבר**



אילת, העיר הדרומית והמרהיבה שלנו, מציעה לא רק חופים כחולים ושזוף אינטנסיבי, אלא גם פינות מדבר קסומות שרק מחכות לכם לגלות אותן. ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר באמצעות טיול ג'יפים.


למה כדאי לעשות טיול ג'יפים באילת ?


טיול ג'יפים הוא הדרך האולטימטיבית להכיר את המדבר האדום מקרוב, להרגיש את האדמה, האוויר והתרבות של האזור. אז, איפה אפשר למצוא את הטיול הכי טוב והכי איכותי באילת?


**אילת דזרט טורס – היא הכתובת לטיולי ג'יפים באילת**

אם אתם מחפשים את החוויה האמיתית של טיול ג'יפים באילת, אנחנו ממליצים לכם לבדוק את ההצעות של אילת דזרט טורס(http://www.eilatdesert.com). באתר הבית שלהם, תוכלו למצוא את כל המידע הנחוץ לגבי הטיולים, המסלולים, המחירים ואף לרכוש את הטיול המתאים לכם.


אז אל תהססו, אם אתם רוצים לחוות את הרי ומדבר אילת בצורה הכי מרתקת ומהנה ביותר - היכנסו לאתר של אילת דזרט טורס, והזמינו את הטיול שלכם היום!


**לסיכום:**

המדבר מזמין, הג'יפים מחכים והחוויה היא רק במרחק נגיעה. עליכם רק לבחור, להתכונן ולצאת לדרך. אילת והמדבר האדום מחכים לכם עם אטרקציות מגוונות, וטיול ג'יפ הוא אחת הפעילויות שלא כדאי לפספס. בהצלחה!




11 צפיותתגובה 1
bottom of page